افلامي
افلامي 16 May 2019
0
watermark logo

التالي

فيلم رعب مخيف جدا (لحن الموت) للكبار فقط 18+
08 Aug 2019
فيلم رعب مخيف جدا (لحن الموت) للكبار فقط 18+
awsabas · 4 المشاهدات

فاتن حمامة فيلم طريق الامل

10 المشاهدات

تذهب سنيه لتوصيل فستان خيطته امها لمدام في احدى الشقق , ولكن تقع عين احد الفاسدين على سنيه وهي في منزل المدام وبعد خروج سنيه يطلب الفاسد من المدام التعرف عليها ليشبع رغبته فيها
قصة الفيلم كامله , سنيه ال هي فاتن حمامه كانت بتعيش مع امها وكانت يتيمة الاب وكانت امها بتشتغل خياطه وفي يوم من الايام مرضت امها وكلفتها بتوصيل الفستان لاحدى السيدات فتذهب فاتن حمامه الى منزل هذه المرأة وتسلمها الفستان ولكن كان في منزل المراه رجل فاسد اسمه عباس ال هو احمد مظهر فيعجب بها وبجسمها فيتفق مع المراه ال هي مدام سطوحي انها توقعها في شباكه, ويذهبان الاثنان معا الى بيت سنيه ال هي فاتن حمامة والى امها المريضه ليوقعوا ب فاتن حمامه ولكن دون جدوى وبعد محاولات لايقاع فاتن حمامه بائت بالفشل مرضت امها واشتد المرض على امها وكانت تحتاج الى اجراء عمليه ب 100 جنيه , وانتو عارفين ال100 كانت ايامها حاجه كبيره اووي ولم يكن هناك حل الا ان تقترض المال من مدام سطووحي فذهبت اليها فلم توافق مدام سطوحي على اقراضها المال وقالت لها ان عباس مستعد لدفع مبلغ العمليه كامل ولكن بشرط ان تصبحي عشيقته فلم توافق ولكن اشتد المرض على الوليه امها فوافقت على الشرط واصبحت عاهره( يعني توافقي تبقي عشيقته وتتنا*ي عشان ايه )لا حول ولاقوة الا بالله ...,المهم راحت واندمجت في الوضع واتعرفت على شوية اشخاص ,على نجف والعمده والرقاصه ل حد ما تعاطفو معاها واهو ال حصل حصل واستمر الوضع الغير اخلاقي الى ان قبض البوليس على الجميع ومن بينهم فاتن حمامه ,بعد ذلك ذهب صديق قديم لفاتن حمامه الاثم ودفع الغرامه وخرجها ونصحها انها تمشي في طريق عدل وعلى راي المثل (امشي عدل توصل بسرعه) وتطورت العلاقه بينهما الى الحب ولكن ذهبت ام صديقها ده اسمه حسين ياجماعه عشان يبقا في الخط معانا الى فاتن حمامه وقالت لها يابنتي ابعدي عن ابني انتي وقفا زي الحيطه السد في طريقه وبسببك اتأخر في الترقيه ابعدي عنه وبصراحه البت طلعت جدعه وبعدت عنه وقالتله انها هتروح لطريق الرزيله تاني شوف دنتيك يابن الحلال وكانت خايفه على مستقبله الصراحه يعني الحق يتقال , بعد كده اخت حسين راحت لفاتن حمامه تشكرها على موقفها النبيل ده , وشويه ولقت اخت حسين حالها بيتغير وشافتها رايحه تركب عربيه مع واحد فشافته لقيته عباس ال كان بي ين*ها فراحت جري تحذرها وهوب واجهت مدام سطوحي وقتلتها وقالت لاخت حسين اهربي انتي ودخلت السجن وخلاص هتتعدم بعد حكم الاعدام ,هوب قامت اخت حسين داخله قاعة المحكمه وقالت على ال حصل فقام القاضي سجنها 3 سنوات بس وبعد اما خرجت من السجن جاءت ام حسين لها وقالت لها ان عايزه اجوزك لابني وجوزتهم ... , وهي دي نهاية الافلام القديمه كلها نهايه بنت و*خه, وشكر خاص لل قرأ الكلام ده ووصل للنقطه ال بشكره فيها دي شكرا ليك يابطل سواء ذكر ام انثى , استنى رايح فين بقا بعد الشكر ده تمشي كده من غير ما تشترك في القناة عييييب كده انزل اشترك وروح فعل الجرس واخبط لايك واكتب كومنت انك قرات الكلام وانك اشتركت في القناه انا هرد على الكومنت بتاعك ان شاء الله يلا ياحب متكسلش,,,,
رجاء الاشتراك لدعم قناتي علي تقديم الافضل و لا تنسي الاعجاب. تحياتي
تنبيه مهم : ☑️
محتوى هذا الفيديو يتماشى مع الاستعمال العادل وهو لا يضر مالك المحتوى باي شكل من الاشكال

"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

أظهر المزيد
0 تعليقات sort ترتيب حسب

التالي

فيلم رعب مخيف جدا (لحن الموت) للكبار فقط 18+
08 Aug 2019
فيلم رعب مخيف جدا (لحن الموت) للكبار فقط 18+
awsabas · 4 المشاهدات